Retart přináší trička a kšiltovky s celopotiskem
Slovenský Retart uvádí novinky na léto — kšiltovky a trička s celopotiskem (tzv. all-over print), na kterých se podíleli slovenské výtvarnice Barbora Idesová, Juliana Chomová a výtvarník Mišo Ormos.
Slovenský Retart uvádí novinky na léto — kšiltovky a trička s celopotiskem (tzv. all-over print), na kterých se podíleli slovenské výtvarnice Barbora Idesová, Juliana Chomová a výtvarník Mišo Ormos.
Připomínka rané éry britské undergroundové RAVE a ACID scény v letní kolekci triček a mikin s potiskem německého labelu FUN TIME.
Kolaborace berlínské značky Wemoto s japonskou značkou Casio přinesla pack obsahující černé hodinky G-shock DW-5600 a černé tričko s potiskem.
Nezvykle exotická pánská a dámská móda na skandinávské poměry. Výrazné kontrasty, patterny, vzory, inspirace v rapové subkultuře.
Dámské a pánské stylové streetwear oblečení na jaro/léto 2016 od berlínské značky Iriedaily fungující od roku 1994.
Backyard Cartel ze sousedního Polska zaměřený na pánskou streetovou módu se chopil zveřejňování novinek na jaro/léto. První vlaštovkou je temná kolekce Scissors.
Kulturní online magazín Les inRocKs oslovil značku MAMAMA, aby spolu kreativně reagovali na probíhající konferenci COP21 v Paříži o klimatických změnách. Výsledkem je kolekce tří triček a jedné tašky s potiskem.
Kolekce Nature polského labelu Silent odkazuje na mytologii, podstatu lidské existence, překonávání překážek kladených do cesty poznání světa, či vztahu pomíjivosti a věčnosti.
Další spolupráce značek Black Scale x Diamond Supply Co. připadla na léto 2015. Výsledkem je malá temná kolekce s religiózními prvky sestavená z bomberů, dlouhých triček, košil, tepláků.
Novinky britského labelu Villainous Visard aka VV stavějícího svou tvorbu na hře světla/stínu, výrazné symbolice a souboje dobra a zla s inspirací v černobílých komiksových příbězích.
Nová kolekce kalifornského labelu Black Scale (BLVCK SCVLE) na jaro/léto 2015 je zde. Zaznamenává návrat k původní černobílé estetice triček a mikin s potiskem.
Německý label Zirkus Zirkus představil kolekci „NO“, prostřednictvím které říká „NE“ masové produkci, používání nekvalitních materiálů, nabubřelé raperské scéně, rasismu, a jiným jevům.