Trinitas — černobílá bitmapová kolekce Volume IX
Už devátou kolekci (Volume IX) představil německý streetwear label Trinitas. Vyznačuje se kontrastem černé a bílé, prodlouženými střihy, kvalitními materiály a lokální produkcí.
Už devátou kolekci (Volume IX) představil německý streetwear label Trinitas. Vyznačuje se kontrastem černé a bílé, prodlouženými střihy, kvalitními materiály a lokální produkcí.
Britská značka Lazy Oaf se spojila se šesti známými ilustrátory za účelem navržení vtipné a bizarní kolekce s názvem A FUN Project.
Kolekce pánských luxusních triček s potiskem vzešlá z dílny francouzské značky Saint Laurent. Motivy odkazují na dílo známého multidisciplinárního umělce Bruce Connera.
Luxusní trička a mikiny s potiskem francouzské značky Givenchy. Abstraktní motivy, výrazná symbolika, motivy z živočišné říše nebo poutavé koláže.
Trička s potiskem od hudebního vydavatelství Ghostly International. Mezi nejnovější se zařadily kousky vzešlé ze spolupráce se značkou KOIVU.
Už v pořadí osmou kolekci vydala německá značka Trinitas, která se řadí na první pozice žebříčku progresivní módy s velice specifickým rukopisem. Z každého kusu je vidět velký cit pro kompozici. Minimalistické pojetí nesklouzává k nudné sterilnosti.
Zajímavé pánské mikiny a trička s glitch artovým potiskem, pánská parka či stylový kožený batoh z temné kolekce Asos Black oblíbeného e-shopu Asos.
Česká značka Kendo Spring v čele se studentem Ateliéru skla na VŠUP Lukášem Novákem představuje první kolekci Ritualism složenou z triček a mikin s potisky.
Německá značka So So Yeah se spojila s grafikem/ilustrátorem Falkem Ohlmerem, aby vznikla limitovaná série triček s potiskem a plakátů. Ústředním motivem je skvělá surrealistická koláž.
Značka New Black ze Švédska se pohybuje v módním světě teprve od roku 2011. Její streetová móda je postavena na estetice populktury 90. let, která zakladatele narozené v 80. letech ovlivnila ze všeho nejvíce. V nynější letní kolekci se předvedla krásnými kousky s rostlinnými motivy.
Čerstvá kolekce s názvem Bold italské značky Noway sestavená z několika unisexových bílých triček, jejichž ústředním motivem jsou jednoduché (ale „tučné“) vektorové ilustrace.
Německý label Omniboys patří mezi značky s odlišnějším přístupem k streetwearové módě. Její tvorba je minimalistická s futuristickým akcentem, postavená na kontrastu černé a bílé barvy. Nerozlišuje mezi pohlavími, tzn. že všechny kousky jsou navrženy jednotně tak, aby dobře seděly mužům i ženám.