
The North Face oslavuje vstup člověka na měsíc kolekcí Lunar Voyage
The North Face připomíná 50. výročí od vstup člověka na měsíc kolekcí Lunar Voyage. Obsahuje oblečení, doplňky a obuv.
The North Face připomíná 50. výročí od vstup člověka na měsíc kolekcí Lunar Voyage. Obsahuje oblečení, doplňky a obuv.
Dvě ikonické značky opět spojily síly. Vytvořily sportovní kolekci inspirovanou army estetikou. Je navržená k využití ve městě, jeho přilehlém okolí a v tělocvičně.
Městský batoh Daypack a outdoorový Trip Pack z ultra pevného materiálu Dyneema® (s vláknem 15× pevnějším než ocel) vyvinutého zcela náhodou v roce 1968.
Batoh na záda z recyklované plachtoviny a PET lahví, s objemem 22 l, pásem pro improvizované uchycení předmětů, organizovaným vnitřním prostorem.
Roll-top batoh přes jedno rameno švýcarské značky Freitag. Má variabilní objem 6–12 litrů, je nepromokavý, vyrobený z recyklovaných kamionových plachet a použitých PET lahví.
Městské batohy od zámořského labelu Chrome Industries navržené s ohledem pro použití při jízdě na kole po městě.
Ucon Acrobatics z Berlína přinesl pro první polovinu roku další batohy, tašky a ledvinky navržené do města vyrobené dle pravidel udržitelného rozvoje.
Německá značka Pinqponq vrací s novinkami nadcházející sezóny jaro/léto 2019 navrženými především pro využití ve městě.
Nike uvádí PG3, již třetí kolekci ve spolupráci s hráčem NBA Paulem Georgem. Oslavuje jeho kariéru opřenou o vytrvalost, odhodlání a chuť stále se zlepšovat.
Pokračování spojení japonského módního návrháře Yohji Yamamoto s německou značkou adidas dalo vznik kolekce pro jaro/léto 2019.
Německý label pinqponq přinesl pokračování výjimečné řady Changeant, pojmenované po šanžánu, speciálním materiálu s měňavým efektem.
MATT & NAT z kanadského Montrealu je značka s portfoliem složeným hlavně z batohů, tašek, drobných doplňků, ale také obuvi z umělé kůže.