Daily Paper — kolekce jaro/léto 2015 — 2. část
Label Daily Paper představil druhou část své jarní/letní kolekce pro tento rok. Inspiroval se v kultuře Berberů, jakožto předarabských obyvatel severní Afriky.
Label Daily Paper představil druhou část své jarní/letní kolekce pro tento rok. Inspiroval se v kultuře Berberů, jakožto předarabských obyvatel severní Afriky.
Jarní/letní kolekce pánského oblečení od Wemoto jako další potvrzení kvality evropského streetwearu s jasně rozpoznatelným rukopisem.
Kalifornská značka LRG představila barvitou jarní kolekci prostřednictvím skvělého lookbooku foceného v podvečerním Grand Canyonu fotografem TRASHHANDem známým především zachycováním perspektivy (ve smyslu optického jevu) mostů, tunelů, ulic a budov.
Značka Obey odtajnila novinky pánského oblečení na jaro 2015. V kolekci se objevily delší bundy, krátké bombery, košile s dlouhým či krátkým rukávem, mikiny, trička, kalhoty i šortky.
Label Daily Paper představil novou jarní/letní kolekci pánského oblečení odkazující na marockou kulturu, kterou (jako vždy) spojil s holandskou estetikou.
Carhartt WIP — představení pánské kolekce na jaro/léto 2015 obsahující pěkné vzory, příjemné barvy a samozřejmě slušivé střihy.
Výstřední a barvitá kolekce oblečení vzešlá ze spolupráce italské luxusní značky MSGM, za kterou stojí designér Massimo Giorgetti, a tištěného časopisu Toiletpaper s velmi specifickým obsahem a formou. Právě tyto se staly zdrojem motivů, co se v kolekci objevily.
Lookbook kolekce oblečení na jaro/léto kanadské značky Raised by Wolves. Fotky vznikly za deštivého počasí v zajímavém prostředí, což jim přidává na poetice, a ačkoliv je oblečení RBW unisexové, tentokrát ho předvedla výhradně charismatická děvčata.
Pánské oblečení na jaro/léto od dánské značky Libertine-Libertine. Vysoká míra estetiky, nápaditosti, střihová jednoduchost, výborná prezentace.
Kolekce WIP pánského oblečení značky Carhartt na jaro/léto 2014. Stejně jako u dámského oblečení bylo využito kompromisu mezi sportovnějším a elegantním stylem.
Francouzská značka původem z Lyonu přispívá svými kolekcemi do módního světa už osmým rokem. Zakladatelé David a Jerome se rozhodli přinášet komfortní dámskou a pánskou módu postavenou na eleganci na straně jedné a na provokativnosti na straně druhé.
Poselstvím této skvělé série pánského oblečení je zvolnění životního tempa, zapomění na konzumní mašinérii, jíž hybatelem jsou zejména čas a peníze.