Oslava 45. výročí vzniku bot Nike Cortez v kampani s Bellou Hadid
Již 45 let uběhlo od vzniku běžeckých bot Nike Cortez. Jejich otcem se v roce 1972 stal Bill Bowerman, spoluzakladatel Nike, s cílem vytvořit pohodlné atletické boty s nízkou hmotností. Během let se tyto tenisky objevily na nohou šampionů, obouvala je třeba Joan Benoit Samuelson, vítězka historicky prvního ženského maratonu z roku 1984, jehož dějištěm bylo Los Angeles. K dalšímu zviditelnění po více než dvaceti letech dopomohlo i stříbrné plátno — objevily se ve snímku Forrest Gump z roku 1994, nakonec zaslouženě zaplavily ulice měst. V současnosti zažívají velký návrat.
K jejich pětačtyřicetinám Nike vytvořila kampaň, jejíž tváří se stala světoznámá modelka Bella Hadid. Ústřední fotografie parafrázují scénu ze seriálu Charlie Angels, v níž herečka Farrah Fawcett obuta do Nike Cortez uniká na pennyboardu. Předmětem editorialu jsou boty Cortez v původním provedení s koženým svrškem bílé barvy, s červenou Swoosh a bílou podrážkou s modrou křivkou táhnoucí se kolem zadní části a boků.