Letní kolekce Pacific Crest od The North Face
Barevně výrazná kolekce dámského a pánského oblečení pojmenovaná po turistické stezce v USA. Přinesla mikiny s kapucí, trička, šortky, bundy, tepláky.
Barevně výrazná kolekce dámského a pánského oblečení pojmenovaná po turistické stezce v USA. Přinesla mikiny s kapucí, trička, šortky, bundy, tepláky.
S unikátní kolekcí přichází Nike, svým a seriálovým fanouškům nabízí možnost ponořit se do světa seriálu Stranger Things, kde se „reálný“ svět prolíná s temným paralelním světem.
Spojení dvou zvučných jmen dalo vzniknout kolekci pánského a dámského letního oblečení.
Německá Puma a kalifornský label Diamond Supply daly „ruce“ dohromady při návrhu už třetí společné pánské kolekce, nese jméno California Dreaming.
Dvě ikonické značky opět spojily síly. Vytvořily sportovní kolekci inspirovanou army estetikou. Je navržená k využití ve městě, jeho přilehlém okolí a v tělocvičně.
All Day, Every Day — tak zní heslo editorialu, který představuje novou kolekci sportovního oblečení, bot a doplňků.
Obchod Queens rozšířil nabídku o značku Tommy Jeans, mladšího a drzejšího sourozence velmi dobře známé značky Tommy Hilfiger s trikolorou v logotypu.
Kolekce outdoorového oblečení a bot Nike ACG (All Conditions Gear) se rozšiřuje o jarní novinky inspirované estetikou svých začátků.
Streetwear kolekce dámského oblečení finské značky Makia navržena s ohledem na proměnlivost počasí na jaře a v létě. O přízeň usiluje minimalistickou jemností, rozpoznatelností a skandinávským DNA.
Nový evropský editorial od Alpha Industries si klade za cíl ukázat průřez nabídky nadcházející sezóny jaro/léto 2019 a vyzdvihnout nejzajímavější kusy.
Italsko-korejská Fila vypustila nejžádanější kolekci Heritage, v které vyzdvihuje svoje kořeny. Kombinuje sportovní a neformální styl, staví na bohaté barevnosti a samozřejmě na svém tučném logotypu
Čím širší, tím víc Carhartt, takové je pánské oblečení z nové kolekce jaro/léto 2019.