Pánské a dámské letní košile The Quiet Life
Kolekce pánských a dámských letních košil s dlouhým i krátkým rukávem z dílny Los Angelské značky Quiet Life založené už v roce 1997 nadšeným fotografem Andy Muellerem.
Kolekce pánských a dámských letních košil s dlouhým i krátkým rukávem z dílny Los Angelské značky Quiet Life založené už v roce 1997 nadšeným fotografem Andy Muellerem.
Nová kolekce LOAYALS berlínského kultovního labelu Zirkus Zirkus. Tentokrát vychází z „bratrských“ ikon popkultury 90. let.
Značka Element zařadila do kolekce jaro/léto 2014 speciální sérii oblečení, doplňků a bot s názvem Tropical Thunder. Má být oslavou příchodu teplého léta a jejím hlavním motivem jsou tropické rostliny.
E-shop Asos a značka Hype právě zveřejnili výsledek své spolupráce – speciální kolekci s příznačným názvem Monotone složenou z triček, mikin a snapback kšiltovek.
Novinkou v sortimentu značky Supreme jsou snapback kšiltovky Sup Camp Cap s minimalistickým vzhledem v šesti zajímavých barevných provedeních.
Značka Olow z Francie zaměřená na pánskou módu představila novinky na jaro a léto tohoto roku. Základním prvkem prezentace je úchvatný lookbook
Značka Tubelaces zabývající se výrobou tkaniček všemožných tvarů, barev a vzorů se spojila se značkou Sûr navrhující snapback kšiltovky za účelem vytvoření speciálního editorialu jehož autorem je Robert Wunch.
Značka Ucon vyniká nejen svou streetovou módou, ale i občasnými kolaboracemi s jinými značkami, umělci a designéry. Zatím posledním počinem je designové fixie kolo černé barvy s barevným motivem ptačích per, které vzniklo ve spolupráci s berlínskou cyklo značkou 8bar.
Nová kolekce s názvem „World Wild“ poukazuje na předměstské divoké nepokoje mladistvých, které jsou důsledkem sociální a ekonomické krize. Obsažené mikiny, trička, šátek, čepice a kšiltovky jsou příznačně laděné pouze do černé a bílé, což dané téma efektně zdůrazňuje.
Skvělá novozélandská značka I Love Ugly předvedla, že spojení grafické tvorby a módy dokáže zplodit skvělé věci. Důkazem je její nová kolekce oblečení s názvem Chalk, jejíž příběh začal před dvěma roky.
Značka Publish se v letní pánské kolekci zaměřila zejména na využití puntíků jako dekoru. Nechybí květinové vzory u šortek, ani fajnové kšiltovky.
Polskou značku Turbokolor založil v roce 2007 polský designer Pawel Kozłowski. Její kořeny vychází především ze streetartové a skateové subkultury, což se znatelně promítá v charakteru oblečení.