Wemoto — podzim/zima 2015 — kolekce pánského oblečení
Pánské oblečení uvolněného stylu z široké kolekce podzim/zima 2015 značky Wemoto z německého Frankfurtu.
Pánské oblečení uvolněného stylu z široké kolekce podzim/zima 2015 značky Wemoto z německého Frankfurtu.
Amsterdamský Daily Paper doplnil další kousky pánského oblečení z kolekce podzim/zima 2015. Představuje je prostřednictvím dalšího lookbooku.
Nováčkem ve světě módy se stala britská značka KUTULA s ambicemi vytvořit „armádu míru“ složenou z kreativců z celého světa.
Velice povedená kolekce „Nádech“ složená z pánského a dámského oblečení pro podzim/zimu od české značky Pattern, která si zakládá na tuzemská výrobě a maximálním využití lokálních materiálů s vysokou kvalitou.
Letos polský label Backyard Cartel přinesl několik skvělých pánských zimních bund o dvou základních střizích — dlouhé fishtail parky s kapucí, krátké prošívané bombery.
Mrkněte na lookbook eshopu Supersklep s dámským a pánským oblečením pro podzim a zimu. Fotky byly pořízeny analogovým fotoaparátem, tak mohl vyniknout magických půvab panenské přírody plné lesů a bažin.
Amsterdamský label Daily Paper se hlásí o slovo s novou kolekcí podzimního pánského oblečení. Inspiraci tentokrát čerpal v estetice armádního oblečení země Burkina Faso v západní Africe.
Vyzrálá kolekce pánského oblečení francouzské značky Olow, která se tentokrát inspirovala v krásné a drsné islandské krajině.
Další spolupráce značek Black Scale x Diamond Supply Co. připadla na léto 2015. Výsledkem je malá temná kolekce s religiózními prvky sestavená z bomberů, dlouhých triček, košil, tepláků.
Pánské oblečení v široké kolekci podzim/zima 2015 od značky Carhartt WIP. Hezké vzory, potemnělé barvy, propracované střihy.
Label Daily Paper představil druhou část své jarní/letní kolekce pro tento rok. Inspiroval se v kultuře Berberů, jakožto předarabských obyvatel severní Afriky.
Shop Supersklep.cz se každého čtvrt roku pokouší o přiblížení trendů dámské a pánské streetové módy. V jarním pro tento rok opustil město a vydal se k moři na písečné pláže pod voňavé borovice pro vytvoření lookbooku, v němž využil oblečení, bot a doplňků oblíbených značek.