Móda německé značky Fun Time plná ironie
Label Fun Time byl založen v roce 2011 designérem Adrianem Riemannem, spoluzakladatelem výborné značky Trinitas, o které jsem se už také zmínil. Zatímco u její tvorba byla postavena na temnějším tématu zabývajícím se vzájemným vztahem protikladů, oblečení Fun Time – jak už název napovídá – vychází z jiného konceptu. Avšak určitou analogii v ní lze spatřit.
Základním inspiračním zdrojem je estetika módy hip-hopové a ghetto subkultury z 90. let, kdy byl Adrian v teenagerských letech. Poukazuje na paradox dospívání v klidné prosperující čtvrti s „bezstarostným“ životem, avšak s touhou života v gangsterském ghettu bez financí. K těmto tématům přistupuje seriózně, avšak neodpustí si notnou dávku ironie. Tou se nešetřilo při návrhu nynější jarní/letní kolekce s názvem „German Riviera“.
Prostřednictvím vtipných ilustrací, symbolů a hesel upozorňuje na blížící se léto a prázdniny, které by každý nejraději strávil v prosluněném Cannes nebo Nice, na lodi brázdící vody Azurového pobřeží. Pro nedostatek financí je tato idyla pouhým snem a nezbývá než léto strávit opalováním na vlastním balkóně a místním koupališti.
Celá kolekce složená z triček, mikin, nátělníků a tří kšiltovek je k mání na webshopu značky.